Tjoho

Ett djupt inlägg.

Nånting har släppt inom mig. Ett vetande som fick mig att ÄNTLIGEN kunna tänka på annat. JAg känner mig 250 kg lättare. Nu behöver jag inte få ont i magen så fort något associerar till det,, nu kan jag lyssna på musik igen, nu kan jag se filmer jag inte kunnat se igen och faktiskt börja titta mig omkring lite grann. JAg trodde jag skulle avlida i början, ville gråta, men sen så kändes det faktiskt bra! Det trodde jag inte men helt uppriktigt så känns det inte jobbigt. Fan vad jag är bra! :) Jag känner mig inte ensam kvar längre utan snarare ensam på toppen, det är inte helt fel det heller!

Min dag på jobbet kommer gå bra idag. Jag tänker mig inte låtas tryckas ner av idioter idag. Idag är jag starkare än igår.

Och ikväll ska jag träffa N, vi ska gå på en spelning eventuellt. Ska bli skoj :)
Ha en fin fredag!

Over nd out.


Ps: Tack igen kära snemans! Du är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0