torsdag

Wie :)

Jag mår faktiskt ganska bra idag. Var en ok dag på jobbet, jag jobbade över, inte mig emot då det är halvskatt för det har gått gaaaanska mycket pengar den här månan!
Jag har shoppat loss igen.
ca 7 nya plagg, klänningar, linnen och tunikor. (skulle vart en jacka men så blev det inte)
body scrub från bodyshop, aniktsmask av choklad från lush ansiktspeeling bodyshop.

Sen var familjen till IKEA. Erica och jag har nu äntligen en garderob!! :D Hela 895 kroner, plus massa annat skoj! Jonas och Erica är true vänner de. Då min rygg är totalpaj (fortfarande efter ett års tid) så slapp jag bära de tyngsta sakerna. Som garderoben t.ex. Stooort tack till dom för det! Puss på er!

Så nu är den på plats. Mina saker är snart på plats. Jag har umgåtts med min nyfunne vän N. Vi var ute och gick i Tisdags och drack pils på Hardrock cafe. Det var jätte trevligt! :) Han är en person som mycket hastigt och lustigt kommit in i mitt liv på ett bananskal och det är jag mycket tacksam över också. Det går att prata om allt, inget dömande och vi har haft ganska lika liv tror jag. Är väl därför vi kommer så bra överens :) Tack för att du finns!

Erica, Jonas och Erik är på Lars Winnerbäck. (Eller skiter-knäck som ja kallar han :P) Hoppas de har skoj. Jag ska nu förmodligen se på den bästa av mödrar med Maria Lundkvist och äta mig tjock och fet.

Men först en låt tillägnad Emma för hon tyckte så mkt om den här:




(Jag hoppas att jag ka få trevligare drömmar inatt än natten till idag...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0