Hat & Kärlek

DAGENS DÖDSKALLE:  SKATTEETATEN OSLO        
  
Om jag hatar Norska Skatteverket? Ah det gör jag!

Om jag inte har hatat innan så gör jag fan det nu iaf!! De jävla värdelösa h****na klarar fan inte av att göra de enklaste saker. De bara sitter där på sina feta jävla rövar och bara nickar och säger "ja" "ja" och ljuger en rätt upp i ansiktet HELA tiden. Jag ska fan stämma den där jävla skiten!

Jag fattar inte hur det kan vara så svårt att folkbokföra nån på annan adress. TVÅ gånger har jag fått vara där och säga till dom! Första gången så sa det att de skulle göra det, Näe, hände inget, andra gången sa de samma sak. Om de har gjort det? NÄE! Klart som fan att de inte har!

Imorn jag säger bara imorn, då jävlar ska jag ställa till med en scen på skattekontoret utav bara helvete! Jag ska nog minsann få det där feta rövhålet som kommer få lida sig igenom mitt besök att ändra min folkbokföring ska ni se.

Jag vet att jag är barnslig och så, men bägaren rann över nu.

DAGENS BLOMBUKETT:  OSLO LEGEVAKT.    

För att inte vara allt för neg och hatisk, så vill jag iaf ge Oslo Legevakt en stor blombukett för där har vi folk som verkligen lyssnar och hjälper en när man verkligen behöver det. I alla fall alla jag har fått prata med har verkligen varit fina människor som har hjälpt mig väldigt mycket. Sånt uppskattas verkligen när man mår som jag gör just nu. Stort tack till doktorerna på femte etagen och till K på första etagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0