Wiie :)

En kuk dag som blev till en bra dag! Jobbet sög hängpung då allting gick fel. Blev blåst mitt framför näsan på mig på 1500 kr. MEEN vi tog en tjuv också, det var bra :) Haha han såg ledsen ut, men han får skylla sig själv :)

Gjorde inbrott på föreningen idag och hämtade min post. Kändes jättebra! Nu snart är jag kvitt dom!
Och jag ska köpa en rosa samsung mobil, jättesöt var den! Känns bra faktiskt. Mycket nytt nu på senaste. Två par stövlar, en ny väska, nytt hår och nya telefoner :)

Var på Toni&Guy och färgade mig. Nu är jag klippt, helblond och inte missfärgad. Ska gå tillbaka och lägga i mer färg tänkte jag. Nu är det bara väldigt ljust, men fortfarande lite gult.. det gillas ej, men jag var tidsbegränsad när jag var där pga tull med jobbet så jag är ändå väldigt nöjd!

"Rom byggdes inte på en dag"

Haha vi hade "besök" av en rökande mörk man härom veckan. Han gick in i Kims rum och spillde aska på golvet vilket gjorde vår städerska MYCKET ilsk. Han var inne, askade på golvet och sen gick han. Med mord i blick kom Kim ut till mig och Jonas som inget ont anande satt i vardagsrummet och tölade. " Det var en N***R i mitt rum!" Den mörkhyade mannen hade gått fel :P Skrämde slag på Kim haha. Han skulle nog upp till de andra lösdrivarna på våningen över.. mycket skumma folk i detta hus!

Nu väntar en spa-kväll med Erica. Spa-kväll o nå gött å stoppa in i huvvet. Sugen...

Och här kommer en tölig låt från ett töligt band!





 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0