torsdag

Efter några om och men så tog jag modet till mig och spurte om fri. Och det fick jag om nån kan jobba åt mej. Jag hoppas det som fan så att jag kan  åka hem. Jag vill hem, hem, hem och ta tag i saker och ting som hänger över mig som en ond skugga. Jag längtar. Jag längtar efter vänner, familj och lilla Stuva.

Det börjar komma på rätsida mitt liv nu igen. En hemsk händelse är jag samtidigt lite glad över att den hände. För den gav mig en enorm tankeställare att förändra. Nu är förändringen på G! Snart blir det normalt folk av mig med hoppas jag.

Och nu på lördag är det inflyttningspartaj, men känns ju kul när alla sviker och drar te Sve den här helgen! Värdelöst. Jaja, hoppas det finns andra vänliga själar kvar i dretoslo som kanske vill komma.

Förövrigt så är reklamen för guitar hero 5 den absolut SÄMSTAAAA reklamen jag sett för tillfället! Jag blir arg inombords.Nästan lika jobbig som unibets jävla reklam och den där med dom dära vidriga gula tomtarna med läskiga röster! Huuualigen!

Lite låtar som jag av nån anledning brukar få på hjärnan:)
Take that har jag JÄMT på jobbet, då vi säljer en "uppfinning" som heter Spork och på den burken de ligger i står det light my fire, första tanken borde ju vara  The doors, come on baby light my fire men inte jag haha jag tänker take that! de andra kan ja ikke förklara... ?





Nu ska jag nog läsa lite i Marilyn Manson boken. Ha en god kväll då!


Kommentarer
Postat av: Sofia

"Vad gör du med mig hoppas jag"



För övrigt låter Spork jättekul. =)

2009-10-01 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0