H.O.R.

Det här inlägget blir nog mitt absolut bittraste inlägg i den här bloggens historia. Men idag finns det inga ord för hur mkt jag vantrivs i det här jävla kuklandet. Jag fattar inte varför det ska behöva vara så svårt att göra vissa saker. Min dag idag har för övrigt varit en skit dag. Kunde ha varit kul men icke. Jag ska lägga upp den i punkter.

1.  seg och jobbig dag på jobbet. Massa tull med kassan som vanligt.
2.  Kom inte därifrån förrän halv fem. Alltid att jag kommer senare därifrån än när jag ska.
3.  Möter Erica och Hella och Per på minigolfbanan vid oss. Kul tänkte jag och hoppade in i leken.
4.  Har sån oflyt på banan att det liknar ingenting. Då är det inte roligt för fem öre.
5.  Hungrig och jävlig, vi skulle gå och bowla men de var hungriga. Kuk tänkte jag och tänkte på de få pengar jag har kvar.
6.  Hittar tillslut en rättjävel som inte var så dyr som lunde passa min smala plånbok, men NEJ då är den naturligtvis slut. Blir så irriterad att jag driter i å äta överhuvidtaget. Servitören råkade kanske få ut för det.
7.  de andra skrattar och tyckte att det var komiskt att när jag äntligen bestämmer mig så finns det inte. Det bjuder jag på :) De får gärna skratta, men jag orkar inte med att ALLT går snett!
8. Jag går hem innan deras mat kommer, velar över om jag ska köpa sushi. Och det gör jag, på det stället under oss. Där sitter bengtsson haha och käkar.
9. Han skulle på "hemlig dejt" med en tjej. Jag skojade och sa att jag kunde låtsas som om jag inte kände honom isf. Blir nog svårt då hon var med på festen i lördags säger han.
10.  Bruden kommer. Känns som om det blir stel stämning haha. Men jaja. Jag går upp iaf.
11. Sushi med Kim blir.
12. Bestämmer mig för att gå ner och hyra en film. Väl nere jiddrar han med mig om att jag måste ha legitimation för att registrera mig. Hans argument till det är att han vill ha min adress??? sen när står adressen på ett leg? Jävla pappskalle! "Då skiter jag i det!" sa jag och gick bara.
13. Spyr min galla till Kim, men var ändå relativt lugn
14. sandra ringer och vill att jag ska skicka hennes nycklar med en taxi till Noblis. Ringer, säger vad som ska ske.
15. Taxijävlen ringer och säger vart han står. Inte på min adress givetvis utan en bra bit bort. Han har inte fått nån info alls. Så jag får övertyga han att sandra betalar och bla bla bla. Inte ens adressen fixar han.
16. När jag kommer till porten igen ser jag en annan taxi från samma bolag som står utanför porten som en annan har beställt.

Inte ens det kan gå bra. Nu ska jag dra åt helvete innan jag börjar gråta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0