Dröm.

Inatt kom du till mig i min dröm. Jag drömde att vi gick bredvid varandra på en väg hemma som vi gått på många gånger tidigare där vi växte upp tillsammans. Den gatan var längre än vanligt och full av konstiga uteserveringar. Vi skulle hinna med en buss till mitt jobb och trängdes bland lättklädda och fina tjejer i klänningar och champagneglas i händerna. Du såg ut som du gjorde när du var ca 14/15 år och jag hade en lila polotröja och lila hår och bar omkring på en stor bag. Du hade grön luvtröja och militärbyxor. Vi kom till busshållplatsen och du skulle sen inte med den. Så jag hoppade på, men innan bussen gick så frågade jag dig. "Fast än att du inte finns längre, finns du med mig ändå?"
"Alltid!" Svarade du då och hade en av dina luriga miner, halv leende med små mystiska ögon. Sen åkte min buss och jag vaknade.


Det var skönt att få se dig igen och det var skönt att "prata" med dig igen. Jag hoppas att det är sant det som hände inatt, att du finns med mig jämt. Jag väljer att tro på det!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men åhh Sara! Ringer dej, hoppas du inte jobbar. Puss

2009-09-21 @ 14:51:40
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0