jgfjvtgyiöl

Vanlig dag, ångest, ångest och återigen ångest. Kunde inte sova inatt heller p.g.a. massa saker som bara tynger ner mig. Jag vill åka hem! Jag vill åka hem och åka till Emmas mamma och prata med henne, jag vill träffa mina kompisar hemma, jag vill ha tid! Tid till allt jag vill göra, men ingenting kan jag göra för jag är fast här i det här jävla landet som bara har ställt till problem för mig. När ska jag hinna med allt som har med Emma att göra? Här borta tänker jag inte på henne så mkt för att jag har inte tid, kan ni tänka er? Men så fort jag kommer hem så kommer allt på samma gång. Jag vill tänka på henne och jag vill kunna sörja henne. Men det går inte för jag mår dåligt över min tillvaro härborta. Så henne låser jag in i ett litet rum nånstans inombords och tar fram när jag kommer hem. Helt sjukt. Jag har sån ångest över det! Jag hinner inte med nånting som händer hemma. Jag vet ingenting.

Igår grät jag på jobbet igen. Jag pallar fan inte längre känner jag. Jag vill kasta in handduken och be alla jävla asgamar till kunder att dom kan dra åt helvete och slå dom! Fyfan, jag tar priset som årets bitterfitta jajemän, men jag HATAR verkligen det här. Jag hatar mitt liv för tilfället. Jag hatar att jag måste söka nytt jobb, det vet jag inte om jag orkar med en gång till... inte just nu, men jag måste. Jag ska inte jobba med människor that´s for sure! Och jag ställer mig inte i en restaurang eller affär. Inte en chans. Som jag saknar Sverige!

Kommentarer
Postat av: sara

det løser sig vænnen :) tack før samtalet igår. puss

2009-09-23 @ 12:36:49
Postat av: Sandra

Men gumman då... det dær læt inte alls bra. Jag ær i nok nu iafl s¨du vte. Puss

2009-09-23 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0