lite tänk

USch jag blir inte klok på mig själv.. alls. Jag ska tillbaka till Norge imorn, jag är inte alls sugen på det! JAg spyr på Oslo. Fast vissa personer gör det lättare där borta! :) Hoppas att det blir bättre nu när man har flyttat och allt. Fast jag har ångest och separationsångest över att folk ska lämna mig.. SOM jag känner att jag gjort mitt i Oslo nu. JAg vill göra nåt annat. Ut och se världen litegrann. JAg har till och med blivit lite sugen på Australien, FAST att alla andra svenskar gör den resan. Det är väl där felet är, att de var så länge sn jag va utomlands. Fast 15 november, då sitter jag i en solstol i Malaga med en god rosa drink i handen och skålar med mina vänner. Det längtar jag till! JKag ska börja räkna ner dagarna i Norge tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hade inga pengar på min tlfn att svara med igår gumman, men iaf.

Det är lungt med du vet vad :)

2009-09-08 @ 13:06:48
URL: http://linahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0