Tisdag.

Ketchup är en väldigt bra uppfinning. Sitter och förtär den äckligaste köttfärssåsen nånsin, (ALDRIG mer chipotle) dränkte den i ketchup och svisch så går det faktiskt ner! Go ketchup!

Jag sitter och funderar ut vad jag ska göra med mitt liv. finns några alternativ:

1. Börja jobba på Majorstuen igen, förhoppninsvis få heltid där.
2. Det skiter sig och jag bara får börja jobba deltid.
3. Det skiter sig ytterligare och jag inte får komma tillbaka överhuvudtaget...
4. Jag stannar i Ski i kassan och blir galen.
5. Jag stannar i Ski och får börja jobba i en avdelning.
6. Jag får söka nytt jobb. (Orka det en gång till)
7. Jag går arbetslös i en månad och rehabiliterar mig.
8. Jag går arbetslös ofrivilligt och blir galen
9. Jag bajsar Norge i ansiktet och flyr landet.
10. Jag tar faktiskt tag i saker och ting och bestämmer mig för vad jag vill göra och gör det.

Svårt det där. Jag vill inte vara kvar i Norge. Men jag vill ändå stanna tills jag fått ihop pengar. Jag tänker inte ge upp. Kanske det är då dags att fråga min chef om jag får komma tillbaka till en heltidstjänst... stå ut till sommaren! För då mina vänner, då blir det annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0