Tjobré

Sitter nu hemma i Sverige. For hem idag bakfull som ett ägg på svebussäxprässen. Gick bra.

Grattis grattis till min vän Josse för att hon har tagit körkort! :) Är så glad för din skull!

Åker hem på Måndag och då väntar en dag med jobb med bitches. Palla sånt. Men det får gå bra, jag för öva mig på att bossa då jag är tillfällig kassaledare :)
JAg har också för övrigt flyttat från storgatajäveln till Thorvald Meyers. Och har därmed också införskaffat mej tre nya roomisar. Sandra, Kim (kille) och Hella. Erica och jag delar rum, men jag sover på ett sovloft som ja kan styra lyset från. Hur bra som helst. Och massssa yta! Inte i rummet dock, men ändå. Jag är töligt nöjd!

Och en sak till, jag va på byn idag och äntligen köpte mina efterlängtade l'anza produkter. Och så fick jag ett panikryck in på apoteket. Skulle egentligehn ha en speciell hudkräm, men istället hitta jag dessa:



Soap & glory heter märket. Asbilligt och jättebra! Jag köpte bodyscrub, "flake away" sen så köpte ag slimwear ( mot celluliter haha ) och så sa hon att de var kampanje ta tre betala för två så då tog jag mig en ansiktsmask på tub också. OCh allt för bara 178 kr. Jag var lycklig idag,och hade spa-dag med mig själv. Fin och fräsch som en persika, så har ja inte känt mig på länge.

Nej nu ska jag se på Critters. Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0