tuesday´s gone.

Allt rullar på som det ska i nya lägenheten. Det går fint att dela rum med Erica, att sova på loftet är ganska cozy :)Dessvärre är att jag har en värre svulst i våningen över mig än vad jag hade på storgata...blir en klagolapp på den!

Annars så kom jag försent imorse...än en gång. Jag skämdes jättemycket över det och trodde jag skulle dö av skam när jag klev in...men det gick ok. Dagen för övrigt gick jättesnabbt och jag har varit väldigt kreativ den tiden jag var där iaf :)

Nu ska jag läsa Magdalena Graafs blogg en stund. Jag tycker hon är huuur cool och fin som helst! Har också läst hennes bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig" Huur bra som helst. Hon är en bra människa!

The song of today. (synn bara att inte hela är med)





Ha en fin dag nu allihopa. JAg saknar er mina kära goa söta vänner hemma i Sve. Jag tänker på er jättemkt! PUSSSSSSS till er alla!

Over and out.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0