Lördag

Idag ska jag ha tjej kväll med Helena. det ser jag fram emot :)

Det enda som strider mot mig är att jag fryser så förbannat! Det finns liksom inget mellanting. Ja har haft elementet på full effekt i nån timme nu. Blåst håret (det är skitsnyggt atm), och DÅ helt plötsligt blev det för varmt! Var tvungen att gå ut i köket, 10 sek, sen frös jag igen. Nu är jag inne i mitt bastu-rum igen och fryser fortsatt.

Håller jag på att bli sjuk? Jag vill inte det! Känner man på min kropp så är jag lika kall som en levande död. Jag och Edward har både samma hudfärg och temperatur. Jag är blå. Så blek är jag.
Det blir BUS utav helvete idag om jag inte ska gå ut och kalla mig själv för Vampyra, för jag har en tendens att alltid få rödsprängda ögon med. Ni behöver inte vara rädda att jag ska suga blod, det är bara jag.
Kanske jag gör succe på en goth-klubb i vartfall. Ingen kan bli mer vampyrlik än jag.
Ge mej ett par huggtänder bara så är saken biff :)



Så här ser jag ut.

Eller näe...


Det där är nog mer likt :)

Ha en fin Lördag!




Kommentarer
Postat av: Sofia

ahahahaha fy faaan vilken ful en

2010-04-24 @ 22:11:58
Postat av: Sara

Hahaha jaa veesst!

2010-04-25 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0