Bra dag!

Ledig idag. Skönt. Har sprungit omkring på byn med Skurken, han skulle ha en ny jacka och fann en jättefin efter många om och men, mer kräsen än jag haha :P

Tur att man har kompisar som vet saker, han hjälpte mig att reklamera på mina hörlurar, utan han hade jag blitt lurad. Tack skurk.

Imorgon ska jag söka ett jobb på en jättemysig restaurang som heter Bugges som ligger bara runt hörnet. Helena och jag var där och fikade förra veckan och det var hur mysigt som helst. Mer min miljö och ingen stress. Och på nästa Torsdag ska jag på intervju på taxfreen. DET ser jag fram emot kan jag lova! Det jobbet jag helst skulle vilja ha! Synn bara att det endast är varannan helg jobb, men att få gå och sälja parfymer och krämer och smink till folk, det är ju min grej det.
Men heltidsjobbet på Bugges är absolut ingen dret det heller. Hoppas på båda!!

Jag har minskat 5 cm i omkrets tack vare mina promenader varje dag. Idag gick jag i en timme. Dock förstörde jag det genom att trycka i mig:
1. Lion (kingsize..)
1. Japp (kingsize)
1. Stratos med hvit choklad.

Jag är en fetknopp i huvudet. Jag måste ge mig!

Nu ska jag se färdig kärlek på kredit (eller vad den heter) sen ska jag spy och sen ska jag läsa mera om Edward, Bella och Jacob Black. Är inne på tredje boken och jag vill inte att den ska ta slut!

Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0