Donnerstag

Torsdagkväll snart natt här i Oslo. Jag har grym ångest nu. Jag ska ha ett möte imorgon jag INTE ser fram emot. Men jag är så illa tvungen om jag vill ha rättvisa. Jag måste bli tuffare, jag vet ju att jag har rätten på min sida men ändå så är jag så väldigt dretnervös! Min sista dag imorn på jobbet. Känns lite konstigt, men jag tror verkligen att det är behövligt att få pausa livet sitt för en stund. Andra drar utomlands, jag drar bara bort.

Annars var jag hemma hos skurken och han bjöd på vin. Han hade dragit med sig min scarf hem den hålen. Den luktade konstigt tack vare att han hängt den på sina fiskekläder. Tack för det! Men hellre att den är där än att jag skulle glömma kvar den på jobbet. Fick också ett fult visitkort av han. Så dålig :)

Nu har jag packat klart snart och ska se ett avsnitt på "Are you afraid of the dark?"
Den serien skrämde skiten ur mig som barn kan jag lova! Iaf två speciella avsnitt. "badge" och sen ett om en vampyrkille som skrattade ondskefullt i en hiss. allt ja minns.

KOmmer ni ihåg?



Creepy intro!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0