Onsdag natt

Konstig dag idag. Gick till jobbet, jobbade till två, gick från jobbet. Då började den komma smygandes på mig den förbannade huvudvärken. Hem och gjorde mat, nja det gick lite över. Hade massa planer idag, men nej. Inget blev gjort för jag var tvungen att gå och lägga mig, huvudvärken var total. Sover och drömmer konstiga saker. Sover i fyra timmar gör jag. Vaknar av att det är konstig luft i rummet. Hade somnat med fönstret öppet. Direkt när jag vaknar kommer den över mig igen. Jävla huvudvärk! Och det som är läskigt är att där det gjorde ont inuti, där gjorde det ont "på" huvudet med. Undrar vad det kan vara som bråkar så...

Ja nu är klockan snart halv ett och vi får väl se när jag lyckas somna. Imorn kl elva ska jag till Gardermoen på intervju i taxfreen, parfym och sminkavdelningen. Jag hoppas att det kommer gå vägen! Jag har nu också sökt jobbet på Bugges restaurang och hoppas på det bästa där med! Jag är så trött på att vara fattig!

Nej nu ska jag fixa mitt hår så jag slipper göra det imorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0