rubrik

Och just det, jag fick VG i datorkunskap. Grattis till mig.

Annars är det ju påsk den här helgen. Jag var ledig nästan hela förra veckan så jag ska inte klaga att jag får jobba nu på lördag, men jag vet ju varför de skrev upp mig. Tack så mycket.

Erica och Jonas har friends over. Den ena fyllde 28 är igår och firade det med världens roligaste volt över vårat bord. Allt på bordet smällde i golvet och han låg kvar i samma ställning som han landa i, alltså på rygg med benen rätt upp såg väääldigt kul ut! :D

Jag har en stalker efter mig.

Det är också massa rockers in town nu.  Det är något metal-inferno eller vad det hette här i Oslo. Mycket fina pojkar att se på med andra ord :) Jag har gått en tre timmars promenad över hela stan i mina nya pjucks med. Inte alla gånger man reklamerar sina favoritskor, får ett par ännu bättre och sen pengar över t.o.m. Om jag är nöjd? Oja! Asics är här och nu det enda märket jag kommer använda på skor. finns inget skönare för foten.

Nu sitter jag här, har varit och hälsat på min höggravida vän Ida på hennes jobb i 1 ½ timme. Det var kul att se henne. Och nu får vi se vad kvällen har att erbjuda. Antagligen film :)

Glad Påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0