Springtime!

Ja vårsolen lyser med sina strålar på alla Oslo-bor. Alla går runt med ett leende och det gör även jag. Helt sjukt vad påverkad man blir av solsken! Har fått lite saker gjort idag. Jag har sökt jobbet på Bugges, himla trevlig personal har de där! Vore att få jobba med dom! Skrev ut CV:t hos internetcafeet nere i hörnet. Himla trevlig han med, sen ringde jag föreningen och förberedde dom på min visit, ett brev till mig.
En och en halvtimmes promenad är också susen för lokalsinnet! Efter snart två år och absolut ingen aning om vart ställen ligger är jag nu ganska hajj på det här! Jag älskar mina asics!

Det var tänkt att jag skulle göra lite plugg men jag har inte orkat det. Det blir imorgon istället det.
Nu ska jag se på tv!

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0