Blue monday.

Jag funderar på att byta namn faktiskt. Till Linnéa eller Isabelle. Jag heter ju också de namnen men Sara i tilltalsnamn. Jag gillar inte namnet Sara och har väl egentligen aldrig gjort det. Det låter så hårt och manligt. Linnea och Isabelle är mycket finare namn. Fast då är frågan om folk verkligen kommer säga Linnea eller Isabelle eller fortfarande kalla mig Sara? Hm....

Annars har jag fått eget rum. Nu när Sandra Dee är och solar sig i Karibien så har Erica tatt över hennes rum så nu har jag my own room. Skönt med plats!

Annars har det varit en bra dag på jobb med förutom att Tony och Andres började kalla mig massa dret pga av mitt numera ljusblå hår. Tony frågade om jag hade åldrats till 65 och Andres kallar mig numera silverfisken. Jaja, det bjur ja på! Kan inte förvänta sig annat när man ser ut som jag gör nu. Men jag ringde Toni & Guy och beställde tid för blekning och toning. Så det kommer i vartfall och bli bra!

Nu ska jag förtära något och sen skriva mess till Lina för vi ska ses sen.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0