saturday night

full. eländig. saknar min syster och bror. saknar de tillfällen vi hade tillsammans. saknar att vara liten. saknar fia. saknar att retas med dani-gos, saknar emma. saknar mitt liv. saknar bman. saknar isabelle. saknar zara syster. saknar jarmo. saknar förr. saknar mitt gamla hus, saknar sessan, saknar hannah, saknar jessica, saknar rödskinn, saknar persson, saknar elionora. saknar ilanda, saknar många människor och mycket.

Marita till 12 åring: "heavööö" ja den var favoriten alltid. Memories, memories, memories. Saknar att va liten och tro att man är stor. Saknar Emma när hon lär mig röka mitt första halsbloss i lekparken vid mig vid blott 11 års ålder.. Jag tyckte hon var så cool. Ja tiden går fort. Saknar fía i vårt gamla vardagsrum vid pappas mastodontrockarstereo och lyssna på punk +. Saknar Stodene. Mycket som var bättre förr!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig musik!!!



Jag finns alltid här för dig.

2010-02-27 @ 22:39:47
Postat av: daniel

http://veckansorfil.blogg.se -för dig som inte är rädd att bli lite röd om kinderna!

2010-02-27 @ 22:58:28
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du hari nte lust att rösta på mig va ? (a)

En länk i något av mina inlägg (senaste) och det är min första & Sista "veckans blogg" tävling , hade vart skitkul att vinna :)

2010-02-27 @ 23:28:20
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0