Bara lite allmänt sådär.

Idag har det varit en bra dag. Började med en grinig kund, slutade med en glad Sara. Jag har fått ett besked som gjorde mig jätteglad! Nu kommer nog saker och ting lösa sej även för mig! Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Och jag har fått massa hjälp med min datakunskap. Nu ska jag komma ikapp! Två punkter på min ont-i-magen-lista kan kryssas. Från att vara en negativ drittdame till att få livslust och glädje igen.
Inte blicka bakåt, se framåt! Se fram emot det som komma skall. Inte hamna på fel sida av vägen.
Ja, jag vet att jag låter som jag överreagerar, men så känns det. Minsta motgång kan få en att vilja dö och minsta glädje kan få en att vara så glad så man nästan spricker. Jag föredrar givetvis glädjen.

Nu ska jag sitta med excel och sen ska jag se en film och sen ska jag göra handpeeling. XXL är INTE snäll mot mina händer!! Fifan.

Nej nu skriker databoken efter mig.

So Long Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0