2010

Ja grabbar, nu är det ett helt nytt år och saker och ting känns genast så mkt lättare. Jag mår faktiskt helt ok just nu. Just grejen av att nu kan man lämna allt elände bakom sig.
2009 var det värsta året i mitt liv so far. Så mkt dret som jag har upplevt under det året så kan nästa år inte bli värre känns det som.
Jag har nu bestämt att inte titta tillbaka på allt hemskt som hände utan bara se att jag har nu nya möjligheter istället.
Saker som är på G:

1. DATOR: Jag åker hem på Fre och köper mej en bärbar kåmpjuter. Inte en dag för sent!
2. PLUGG: Jag kom in på Komvux. Nu ska jag bli plugghäst och mina brillor ska fram. (Skoja bara, jag har syn som en uuoorn)
3. TRUCKKÖRKORT: Jag har kollat upp truckkörkort i Sverige. Men den planen verkar skita sig, så jag får nog kolla upp det här i Norge istället. MEn det gör inget :)
4. TRÄNING: SATS:andet går jättebra måste jag säga. Har en helt ny energi nu som gör att jag orkar mer. TROTS att det är vinter och -100 ute.
5. HÅR: Jag har blivit besatt av Ericas locktång. Den är så jävla bra och jag får den där volymen som jag kämpat så för i alla dessa år att få! Och nu har jag det gjort på en kvart. Haha underbart är det!

Och jag har börjat läsa igen. Eller ja, jag har läst massa nya böcker. Jag har läst Twilight, jag har läst Jenna Jamesons självbiografi och den var verkligen jättebra! Och nu läser jag om Nikki Sixx. Den är också bra, även om jag inte tycker om att läsa om droger.

Ett skitkul klipp från en jättekul film! :)




Oink Oink my good määän B-)
Ja den filmen är sjukt kul. Nu ska jag se färdigt på shutter utan text på showtime och äta fiskpinnar och mos :)

God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0