ännu en rubrik

Jopp, nyss hemkommen..eller ja.. var väl hemma vid kvart i tolv. Har sett den där Avatar nu med Erica, Sara och Stina. Den var väl helt ok, inte alls min typ av film och 3D brillorna var lite suddiga. Men den var sevärd ändå! Skoj med bio!

Annars har jag haft en jävligt lång dag på wörket. Elva till halv nio. Egentligen är väl inte det så överdrivet långt men det kändes långt. Skrev ett kul mail till skurken på internmailen. Ska bli kul och se när han upptäcker det! Fredrik såg det och skrattade iaf :)

Och imorn är det Lördag och det är jobbing igen. 10 till 18. Sen blir det nog Restaurang med folket här hemma. Hoppas vi finner nån mellanting. Det är verkligen så antingen eller här i Oslo. Antingen kebabställen eller fancy restauranger. Jag har förvisso hittat ett ställe som faktiskt heter "Sara´s" som har helt ok priser, men maten är inget märkvärdig. Fast det tror jag inte den är nånstans här faktiskt..
Imorn ska jag iaf äta yoghurt på jobbet. Det är gott.

Och nu då, ska jag ge Rockstar en til chans? Såg Rockstar med Marky Mark Wahlberg igår. Ingen hit. JAg gillar fan inte han! Filmen stank tönt. Stängde av efter 45. Tror jag skippar det och ser på lite Solstollarna istället.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0