Bra dag

Här sitter jag nu och har haft en väldigt aktiv dag. Gick upp 8.40 (tidigt för den som inte går upp förrän elva annars) och tvättade håret och hade mig, sen fram tills halv tolv så pluggade jag data sen iväg till trikken och t-banan och till jobbet. Tagit fel dag haha jag var visst ledig. Pratade lite med Emma och sen åkte jag hem. Fixade min skattetabell och sprang till Clabbe Ohlsson och handlade lite pärmar, hålslagare och lite skit och har nu ÄNTLIGEN fått ordning på alla mina papper! FAAAAAN va skönt! En börda har släppt. OCh sen iväg på sats och träna i en och en halv timme. As gött. Sen hem och duscha och nu sitter jag här och ska plugga lite och sen vid elva ev. gå ner till Glöd och dricka en pilsner med kollektivet. Ska bli mys!

Men först vill ja bara länka till ett band som är från KD som har gjort en sjuuukt bra låt!

Hade knappt hört om dom innan men så har det pratats en del om en viss granne, så blev det att jag lyssnade på den här låten och de ångrar jag inte! Skitbra.

Nej nu ska jag göra tre saker samtidigt. Plugga, lyssna på mjusik och titta på slutet på en fjantig Steven Segal film.

Ha en god kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0