rubriken

Mitt första inlägg med min nya dator :) Om jag är nöjd? OJA!

Nu har också mina kurser börjat. Jag ska snart sätta mig och skriva några rader om mig själv som en första uppgift. Det ska bli så kul! Jag hoppas bara att jag grejar det här! Jag tror och hoppas att detta kommer gå vägen. Jag vill så gärna och jag mår så mycket bättre nu när det börjar hända saker. Har även fått lite tips och råd av Tony  på lagret angående lagerjobb och truckkort. Stort tack för det :) Mycket saker som jag ska ta tag i nu, på ett sätt känns det som om jag börjat leva igen. Jaa jaa det låter så himla sentimentalt och så, men tidigare så gick ju bara dagarna utan att nånting nytt hände. Nu börjar det hända saker och det känns så himla skönt!

2010 välkomnar jag med öppna armar. Jag känner på mig att det kommer bli ett toppenår! Inget alls konstigt i magen, bara lite fjärilar men det är helt ok. (Och massa fett förstås, men det är på väg bort nu )

Snart kommer Erica hem också. Funderar på att bjuda henne på filmdejt ikväll? Och sen sätta mig med dagpengar papprena.

Men först lite humor!






Gammöl som gäta jag veet, men jag skrattar som fan!


Ha en fin Måndag evening.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0