Rubrik, igen.

Idag har det varit en jätteskum dag. Vaknade vid ett och vart helt borta. Erica var ute på galej igår och ramlade in halv åtta på morronen. Sen vaknade båda vid ett, hon sa "är du vaken sara?" "Ja... rummet är svartvitt" Helt borta var jag. kunde knappt gå ner för stegen och halkade sista stegen.
 Har drömt hela natten ,jag minns precis allt. Det var en vidrig dröm! Hela dagen har varit helt psykad pga drömmen. Gamla minnen som rivs up,p hur man önskar att vissa personer fortfarande finns kvar i ens liv. Har varit väldigt ledsen idag. Blev så sårad i drömmen. Men jag hoppas att det blir bättre imorn! Att alla känslor som ligger under skinnet idag har hoppat tillbaka in igen.

Annars har Erica och jag gått promenad, käkat på McDonalds, sett en jättesöt familj  äta pasta på en pasta restaurang. De hade för övrigt jordens sötaste barn! Vi gick förbi en extra gång bara för att avguda de små liven som var så små att de knappt nådde upp till tallriken. Så sjuukt söta! En sån familj vill jag också ha en vacker dag.
Sen skulle vi se på lite Mia & Klara, men vi slocknade i soffan såklart.

och vi var på restaurang sult igår. 225 spänn för kyllingbryst stog det, MEN det var ett jävla lår också. Jag hatar lår, det enda jag kan äta på en kylling är just filen, annars kan det kvitta. Ölen smakade punsch så jag var inte överdrivet nöjd nej.

Bitterfittan AB. Nu ska jag se en movie!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0