Torsdag

Mm härligt. Min lön kom idag. Gött? Nej. Jag är tillbaka på ruta ett igen. HEj hyran och hej lite mat. Jag kommer att svälta som jag gjorde i somras. Men men då blir jag ju i vart fall smal :)
I cant wait to get home och köpa den där förbannade datorn. Då kommer mitt liv och bli annerledes, det vet jag. Erica ska hjälpa mig med att titta på papprena om dagspengarna. Jag undrar hur det kommer bli med pluggandet för min del. Jag är så jävla osmart så det finns inte. Jag begriper inte vad det är för papper som jag ska skicka in till NAV. men jag måste få henne att hjälpa mig snararst alltså för det här går fan inte. Jag måste söka mig ett nytt jobb!

Jag kommer sakna xxl. Jag trivs verkligen där. Jag gillar verkligen många av dom jag jobbar med.
Mina favoritpersoner är utan nummerordning: Daniel, Emma, Skurken, Mikkel, Ögonstenen, Simon, Carro, Marte, Lotte, Karine, Marius, Andres, Tony och Brill-Jocke. De kommer jag sakna mest.

MEN nu är det fan i mig dags att kolla upp truckkörkort. Ringde N då han jobbra på lager. Han tog sitt på ett ställe som heter Atlet. Spara spara. OCH nu på teve så for en tjej omkring på en truck. Ett tecken! Jag SKA bli lagerarbetare. Det ska jag!!!

BTW jag hade jordens goaste dröm inatt om en person som jag naturligtvis är dödskär i just idag. Jag blir alltid det efter att jag drömt om någon. Jag skulle vilja skrika ut hans namn men det törs jag inte :) Synd att det bara var en dröm, men jag har mått väldigt bra idag i vart fall :)

Nu ska jag se på Djungel George, Packa, och sen göra mig lite fin.
Och Brendan Fraser är f.ö. sjuuukt snygg i den här filmen! Vem vill inte bli räddad av honom? ;)





MM-MM-MMMM!

Och nu till en jävligt kul video. Tack N för att du delat med dig av din knasiga humor!
Till dig Fia, enjoy! ;)












Ha en fin Torsdag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är inte det minsta osmart, säg inte så. Däremot är du impulsiv och tidsoptimist, det är en helt annan sak. Så de så.



Tack för videon, känner mig hedrad. Oink oink my good maaaan

2010-01-09 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0