Listjävel.

Namn: Sara Linnéa Isabelle Frick

Kallas för: Fröken Frick, Saris, Sarisen, Fräcka Frick...

Stjärntecken: Twin

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Öron näsa

Tatueringar: njet

Längd: 167

Skostorlek: 37

Hårfärg: Ljuuust

Fräknar:
Japp

Motto: Rom byggdes inte på en dag

Kär? Nope

Önskar du att du bodde någon annanstans? Haha som jag gör!

Tycker du att du är attraktiv? Nej

Dricker du? Ja, annars skulle jag nog bli uttorkad

Röker du? Näe.

Vilket schampo använder du? Just nu silverschampo från matrix och ett djuprengörande schampo från Chill

Vilken parfym använder du? massa,Be Delicious, Deep Red och Victoria Beckhams är de jag varierar mellan.

Vad är du rädd för? Att de jag tycker om ska försvinna från mig och skalbaggar

Gillar du att tvätta? Ja det gör jag :)

Gillar du berg- och dalbanor? Oja oja!

Senaste…

Filmen du hyrde? I love you man. Den är kul :)

Filmen du köpte? Blades of glory till min bror

Låten du hörde: Amerie - one thing på radion

Låten du laddade ner? vet ej

Personen du ringde? Elionora

Personen som ringde dig? Erica

TV-program du såg? Baywatch

Person du tänkte på? Den hemska gubben som skrek på mig på jobbet. Ja, jag blev faktiskt lite ledsen

Favorit…

Låt: Svårt att avgöra då jag älskar mjusik.

Sak att göra: Skratta

Sport: fotboll

Dryck: iste

Kläder: Just nu min vita siden pyjamas

Film: åå svårt! men allt som är svenskt är kul!

Bil: volvo

Serie: SATC

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Oh yes..

Gråtit över en flicka? Ja det med.

Ljugit för någon? Ja, men det är inget jag gjort till en vana. Endast i krissituationer.

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger du varit kär? Två

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag tror 1

Tjejer du kysst? Vet inte.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några ggr.

Senaste…

Boken du läste? Jenna Jameson.

Personen du fick e-mail av? Nån Bo-Göran?

Personen du fick brev av? Karlstad kommun

Personen du fick sms av? Elinor

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Saken du köpte? en lättmjölk och 4 potatisar

Vad har du gjort idag? Jobbat, glott på tv, somnat i Jonas supersköna fåtölj.

Brukar du svära mycket? Ja tyvärr.

När stiger du upp på morgonen? Olika. vid tio

Vad har du på dig? Kims mjukisbyxor, vit t-shirt och svart kofta

Vad ska du göra ikväll? Ha filmdejt.

Vad är du allergisk mot? fötter och hemska odörer från kroppar.

Var har du ont? ryggen och fötterna.

Använder du hårspray? Ja numer

Kan du stå på händer? jepp

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? sugar

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Nja, ganska

Var du glad igår? Jovars

Vad dansar du till? 80-tals hits

Stockholm är… ? Kanske dit jag flyttar härnäst.

Göteborg är… ? En väldigt mysig stad som jag också kasnke flyttar till

Kan du sjunga? Lite iaf.

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Jag vill besöka så mkt som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

men fricksson heter du också Isabelle;) det gillar vi!

2010-01-18 @ 15:58:21
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0