One night in Oslo

Klockan är 23.40 nu. The Machinist med en Christian Biafra Bale. Uttäck film det där! Töligt smal han är! Egentligen borde jag gå och lägga mig, men jag är för uppe i varv för det. Kanske jag ska ta och gå och titta på year one istället så jag kan skratta lite. Imorn är det Fredag och snart helg. Har lite planer som jag ska försöka få i verket.
1. Bio. Avatar 3D med Erica och Sara. Ska bli kul, bara det hinns med så vore det jättekul verkligen.
           Även om det inte är en film jag normalt sett skulle ha sett, men det är ju 3D och de flesta
           säger att den är jättebra so I´ll give it a shot!
2. Restaurang. Det pratas på att gå ut och äta med kollektivet. Ska bli trevligt. Hoppas vi finner
            någon bra restaurang.
3.Kälke. Eller Skridskor. Jag lägger min röst på Skridskor. Det är roligare och inte så långt bort.
            Det finns en fontän vid Karl-Johans Gate som de fryser och lånar ut skridskor till folk för
            billig peng. As skoj!

Jag ser fram emot ett paket med posten från min mamma. Då minsann, (för att citera sgsson.) Då startör de nye livöt!

Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0