ännu en rubrik

Sitter i en snuskig jävla skinnsoffa som några jag bor med har släpat hit. Men Jonas har varit så bra och satt lappar överallt i trapphuset och på dörren att vem som helst får komma och hämta den så det kommer en granne och knackar på imorn och hämter'n. Gött. Annars har jag varit sint på grinden där nere. Nycklarna är lite sisådär och idag stog jag där med nyckeln i låset i ca 10 min och kallt som aset var det och kom inte in! Erica och Jonas var ute och åkte langrennski och de andra jobbar så jag ringde till Skurken och fick komma in i hans värme. Det var snällt. HAn bjöd på "möglig" banankaka men jag tackade nej :)
Och jag är sjuuuukt sugen på mat! Men jag får äta imorn helt enkelt.
Nu ska jag se på trick or treat.
HÄIJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0