Söndag.

Har fått massa plugg gjort. Äntligen är jag i kapp! Nästa vecka är det nya uppgifter som kommer för nu har jag gjort alla extrauppgifter hit och dit och gjort det som ska göras. Ändå känner jag mig stressad... Hela helgen har gått till datan. Många skratt och många gråt när det har skitit sig och jag har fått göra om allt. Men det är bra att jag är i kapp!

Annars har jag kämpat röven av mig för att få bort allt gult i mitt hår. Jag är alltså nu mera ljusblå i huvudet. Är det någon som vet hur man ska ta sig till för att få bort gula pigment? Jag har lyssnat på frisörer, de har sagt åt mig att ha silverschampo just där det är som gulast. Check! De har också sagt att ha det i ca 20 min som om det vore en toning. Check! Ändå blir det bara mer silver där det inte ska va och fortsatt gult där det ska bort. Jag hatar gult hår. Jag får gå till Toni & Guy igen och be dom göra det bra. Det vart ju görbra sist men då vart jag ju tidsbegränsad..det ska jag se tilla tt INTE va den här gången så att jag för en gångs skull kan bli nöjd!

HAr haft spa med mig själv igen. Alltid lika skönt. Jag verkligen älskar alla mina krämer. Och jag har fått massa nytt kul grejs av min kära Sandra Dee som nu säkert ligger och glassar på en strand i Panama. 


Du är saknad kära du <3

Annars säger jag det igen. Jag ska inte mer bli intresserad av killar. Det slutar ändå alltid med att det är jag som blir ledsen i slutändan. Jag klarar mig på egen hand.

Nu ska jag njuta av min lejonman som luktar gott.

Haa dee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0