Fredag

Då sitter man här i Oslo igen. Jag längtar hem, men den här gången känns det ändå bättre! Jag har har fått quality time med mina favoritmänniskor här och mer tid med dom ska det bli, fått sagt saker jag vill ha sagt och jag har stått upp för mig själv och det tänker jag fortsätta med. Jag skällde ut min läkare utav helvete och det är jag nöjd över! De förtjänade hon. Man ska fan inte vara läkare om man inte lyssnar på vad sina patienter har för problem. Människan hade inte lyssnat ETT ORD på va jag har sagt, så jag sa tack för inget och vände på klacken och gick.

Sen är det också lite småsjukt hur snabbt personer kan påverka en. Jag är väldigt förvirrad just nu!

Men jag mår bra och det är väldigt skönt! Så här bra som jag mår nu har jag inte gjort på väldigt länge så jag hoppas att denna känsla håller i sig ett tag till! :)

Nu ska jag ut och städa köket. Jonas och jag slog vad igår. Kollektivet skulle gå och lyssna på Melissa Horn, hon börja spela halv tio, tio i tio kommer jonas på att han ska duscha och göra sig i ordning! Vi slog vad att om han klara av att göra sig i ordning med dusch och HELT klar att gå kl exakt 21.00 så städar jag hela köket dagen efter (idag) och gör han de inte får jag 100 spänn :) Jag förlorade, han hade en raket i röven och klara av de på 6 min! helt sjukt, så det är bara och börja städa haha :)

Ha en fin Fredag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0