The day before...

Imorn är det flytting som gäller. Min sista tid här i Oslo har varit mkt tråkig, men när det väl har varit kul så har det varit kul! Jag har hunnit träffa massa nytt folk, bl.a. Erica och Jonas och Malins vänner en gång till + en mexicansk liftare som sov över hos oss, jag fick fotmassage i en timme för att han tyckte om mina fötter haha. Det tar jag som en komplimang, jag som AVSKYR fötter!!! De ska man ta hand om! Göra dem så fina som man bara kan och de fick jag ju valuta för nu haha. Aldrig fått fotmassage på det sättet förut. Underbart!
Sen har jag haft qualitytime med mina tjejor och killar här som jag tycker om så mkt. Jag har hunnit spendera tid med Ida och Bobby och deras lillla söööta son Wiggo, jag har haft tjejparty med Erica, Sussi, Emma, Li och Malin och Jonas haha, JAg har hunnit umgås med Niklas och hans roliga kompisar i deras fiiiina lägenhet, jag har hunnit bada på sognsvann med erica, jag har gått promenader och jag har också fått saker och ting gjort, jag har suttit i parken med Helena och Emma, och jag har hälsat på skurken och fick en ryggsäck, varit på Eclipse med Erica och Malin och Louise. TEAM JAKE!!

Men tyvärr har det varit väldigt tråkigt med. Mycket ensamtid.

Det känns bra att flytta hem, men jag kommer verkligen också att sakna livet i Oslo. Det är enklare på många vis men samtidigt helt förjävligt. Det finns ju reasons till beslutet och jag ångrar det inte. Men det känns ändå vemodigt! Hem till Karlstad...
Det är visserligen bara temporärt tills jag kommit på fötter igen. Så får vi se vart jag tar vägen etterpå! Stockholm, Malmö eller Göteborg blir det nog iaf. Fast vem vet? Jag kanske skaffar familj och barn och villa I grums...? Näe.

Nu ska jag äta vattenmelon och ananas med Erica! Sen hoppas jag att jag kan somna gott UTAN mardrömmar inatt? Sjuka mardrömmar har jag haft på senaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0