Söndag

Sitter här bakfull som ett hårigt as, men det gör inget för det var det värt :)

Igår hade vi mer eller mindre avskedspartaj för moi innan jag till Sverige for good. Jag fick med mig mina favoritbrudar, Emma, Li, Sussi och Malin ut. Erica och Jonas stannade hemma dom vilket var synd, men man kan tyvärr inte få allt. Satt hemma hos oss och hade det trevligt, blev lite överförfriskad MEN det syntes inte på mig och det tar jag verkligen som en komplimang! Sen vid ett gick vi ut till ett ställe som heter Stratos. Låg högst upp på ett höghus så det var utsikt och så. Inte varit där innan men har hört att det ska vara bra där och det var det. Jättetrevligt. Emma blev tyvärr inte med oss, utan hon gick till onkel donald istället. Kraken hade ringt några gånger men jag hade inte hört det givetvis. SYND! Hade velat att hon skulle va med.

Skulle ha träffat Niklas och hans crew men så blev de heller inte. Stog och dividerade kl halv fyra om att jag ville dricka alkohol med han, men så blev det inte. Veligare människa får man leta efter! haha. Falafel med Li blev och sen vid fem somnade jag. Och idag är det tänkt att jag och Niklas skulle dricka öl på hans balkong, men jag håller mig nog till saft istället. Godare det :)

Ha en god dag.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0