24 år idag.

Idag fyllde jag 24 år hurra hurra hurraaa för mig. Dagen har varit jättebra med bra väder, mat och tårta i trädgården med mina nära och kära. Fina presenter fick jag också. Jag fick tre böcker, champagneflickan, din heder och sista twilight boken. Jag fick två halsband och örhängen, parfym, blommor i massor och pengar och lotter som jag vann hela 70 kr på, badlakan, duschcreme en hemsk krokodilfilm och nagellack. Jättebra saker.
Mamma hade gjort en jordgubbstårta till mig med. Den tog slut. Vilket var synd på ett sätt men jävligt bra på ett annat! :)

Det är verkligen så skönt att vara hemma!

Min syster flyttar till Kristianstad imorgon, det känns lite vemodigt men jag tycker det är bra att hon gör det! JAg skulle få panik om jag gick omkring och trampade på samma ställe resten av mitt liv. Man måste ut och pröva vingarna och se sig om.
Dessutom ska det inte bli helt fel att få tillbaka sitt rum och sin säng och sina egna saker! Min tv... min säng... oooh va jag har saknat dom!

Edit: TACK alla fina människor för alla gratulationer :) Ni är så goa och fina!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå gott med jordgubbstårta.

2010-06-22 @ 10:25:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det var det :)

2010-06-25 @ 00:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0