Midsommardagen 2010

Det har varit en väldigt trevlig midsommar. Kära Jessica var hemma från Stockholm så vi och Jonna och Johanna grillade på hennes balkong precis vid vattnet. Jonna och jag hade marinerat en fläskfile i en god marinad och avocadosallad och Jessica och Johanna flintastek och sallad. Och givetvis jordgubbar hade jag med. Älskar jordgubbar! Så somrigt som det kan bli! Alltid kul att återse gamla goda vänner. Det togs mycket sjuka bilder och det skrattades massor. Det känns väldigt skönt och veta att jag har dom vännerna. Ni är bäst! <3
Efter grillandet så åkte vi ut till en herrgård där det var poolparty. Mycket trevligt så sett men tyvärr inga människor man kände. Vi fyra kände oss litegrann som misfits där. Eller som sex and the city flickorna när de går på nåt party där alla är gifta utom de fyra haha. Jonna och jag tröttnade ganska fort och bestämde oss för att gå hela vägen hem. Och de gjorde vi. typ 3 km gick vi, först i kilklackskor, sen platta och sen barfota. Jonna gick vidare på fest och jag gick hemåt. Och det kom två kärringar förbi på cykel och skrek och sjöng att jag hade tatt på mig för höga skor för att jag gick barfota och de kallade mig hockeyhora? Haha aldrig hört förut. Vilka skator! Men annars var hela midsommaraftonen väldigt bra.

Och idag har jag och Jonna haft en heldag med varann, vi har solat, cyklat omkring, skulle åka lian men den fanns inte kvar och ätit på pizzerian. Mycket bra dag!

Nu tror jag att det blir att se en film eller något liknande.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas detsamma.

Så mycket gott du verkar ha ätit på midsommar. ;)

2010-06-27 @ 10:12:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0