nattankar.

Jag måste lära mig att bryta med personer som inte ger nånting tillbaka. Har en kompis som jag har hjälpt, gett saker, brytt mig väldigt mycket om den senaste tiden. Och vad har man fått tillbaka? Absolut INGENTING. Inte ens ett grattis på födelsedagen. Ingenting. Och det tycker jag grundas i att man är självisk. Har vi pratat så handlar allting bara om denne. Har aldrig nånsin fått för sig att ta upp luren och ringa och fråga hur det är som en annan gör. Och det gör jag gärna till mina vänner, men de som inte bryr sig ( Nu i det här fallet 1 person ) så tänker jag inte höra av mig något mer. Det sårar att det har gått flera dar nu utan att vi pratat, men VARFÖR ska jag ta kontakt? Aldrig i livet. Du är så gott som ute ur mitt liv nu.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

Det där känner jag igen. Strunta i den där personen. Man ska akta sig för energitjuvar. :P

2010-06-26 @ 11:58:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

Det där känner jag igen. Strunta i den där personen. Man ska akta sig för energitjuvar. :P

2010-06-26 @ 11:58:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch ja, sånna ska man faktiskt akta sig för. Bättre att omge sig med fina och snälla människor :)

2010-06-26 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0