Juni <3

Sitter i solen hemma i gräset och solar mig och mår gött. Sov rätt länge idag tyvärr, skulle ha cyklat till Sandra G  idag, men  det får nog bli ett senare projekt.  Cykla är så himla sköönt! Är så happy att jag har min cykel, man kan ta sig vart fan som helst (inom en radie av en mil då) utan att behöva körkort. Men som jag ska ta det så fort skattepengarna kommer.  Då blir det intensivkurs blir det. Annars har jag haft det väldigt mysigt överlag med mitt kära rödskinn Jonna. Är glad för hennes skull att hon fått jobb på H&M! Kanske hon stannar här ett tag till? :)
Vi hade Def Leppard kväll här i Lördags och här kommer ett smakprov.



Som jag älskar musik! Nu ska jag ta tag i lite pluggande här på gräset och sen ta en cykeltur!
Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0