Sverige

Inte bloggat på ett tag och är nu hemma i Sverige igen. Idag är det nationaldagen och min kära systers födelsedag! Grattis fia! :D



 ACDC var jättekul! En upplevelse jag icke kommer att förglömma i första taget. Tack Seebääs för en skoj kväll!

Det är verkligen jätteskönt att vara hemma. Som terapi ungefär. Åkte hem i Onsdagskväll och har varit hemma sen dess. Skulle egentligen åka tillbaka imorgon men jag vill fan inte till Oslo. Folk beter sig med jämna mellanrum och det går bara neråt. Inte alla givetvis, jag har många där som jag tycker mycket om, men det finns vissa folk som man trodde man tyckte om som visar sig inte alls vara så roliga och snälla som man trodde.  Jag saknar verkligen Sverige. Inte KD som stad direkt, men jag saknar Sverige. Jag saknar mina vänner och min familj. Det är så skönt här på sommaren, bara gå ut och lägga sig i trädgården och bara vara, inga människor som är i vägen och stör, inte trängas i nån park med triljoner andra utan vara HEELT själv. Det är frihetskänsla.

Min oas.





Om det är fint i morgon ska jag ligga där hela dagen med en bok och inte röra en finger eller tå.

Nu ska jag se på teve.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0