back in the days

Ja herrejävlar vilken nostalgi(läs fjortis)fylla det blev igår. Haha, de börjar hemma hos Cissi, hon ska flytta till Sverige så det var hennes avskedsfest. Hon var sjukt söt och hade gjort geleshots och hot shots. Så det blev en del sprit, vin och grans bare 4,7. Seebääs blir för full i vanlig ordning och som vanligt så går han och Helena hem. Vet inte vart de tog vägen för vi andra vi hann med t-banan. Hamnar på stortinget, kommer ifrån resterande. En halvmörk man med vinläppar vill gå hem med mig men jag sa nej. Om man inte kan prata när man är på samma fest så varför tror han att jag vill gå med hem till han istället för att ha kul med mina kompisar?

Kim och jag går till Rock Inn. En karl med skinnpaj och långt hår frågar varför jag ser så rädd ut haha, står och strir med han och så träffar jag G :)

G är en jättesöt pojke i skatarkläder och keps. Han ochjag fattar tycke. Jag dricker för mycket, sen är det nästan svart. Var inte så länge på Rock Inn, G sa i morse att vi varit på Elm Street och druckit ännu mer öl vilker jag inte minns alls.
Fjortispoäng: 1.
Vi står vid bussterminalen och dividerar om vart vi ska ta vägen. Jag föreslog hem till han. Men han tyckte vi skulle hem till mig. Jag luras och säger att jag inte vet vart jag bor (!?)
Fjortispoäng: 2
Så vi hoppar in i en taxi som jag knappt minns nåt av.
Fjortispoäng: 3
G säger att då får vi ta in på hotell om jag nu inte vet vart jag bor, för han bodde tydligen långt undan. Ok säger jag. Och vi åker till Anker Hotell. "Där borta på andra sidan bron bor jag!" skrattar jag helt ovetandes om att jag lurat han tidigare.
Fjortispoäng: 4
G skrattar lite och Anker var fullt, så vi far någonstans långt bort i helvete, till slut finner vi ett hotell 33 och tar in där.
Lägger oss och sover med kläderna på. Snacka om fyllestrutar!
Fjortispoäng: 5
Och idag vaknar jag upp av att han killar mig lite under fötterna haha :P Sminket på, kläderna på, sovit på mage med kuddavtryck i hela ansiktet och lockigt hår.
Vilket träskmonster!

Men jag hade kul iaf :)

Nu ska jag köpa coca cola

Ha de´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0