Good news??

Ödets ironi. Jag har en tendens att alltid liksom ha  tur i oturen. Jag har fått många av alla mina måsten gjorda. Jag och Helena gick till XXL idag och fick mitt papper. Roar är också snäll! Marius jobbade idag. Han är rolig.
Sen efter det var det panikfart till Nav. Min man på Nav är en klippa. Han är världens snällaste man. Han bryr sig, han vill hjälpa, han är en genuint god människa som jag önskar allt gott i livet. Han hjälpte mig att tolka min löneslipp, så det ser ljust ut ett tag framöver. OM saker och ting går min väg, det återstår att se imorgon det! Jag törs inte ropa hej ännu!

*
Snälla låt det gå bra imorgon! Snälla snälla snälla!*

Idag ska jag spara på min positiva energi och försöka att se på Romeo och Julia och göra lite skolarbeten! Jag ser också mycket fram emot Måndag för då får jag finbesök! ♥ Och DET är bra nyheter! En bra dag idag!
Hoppas den fortsätter vara lika bra :)

Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0